Masaż

Indywidualne podejście do każdego pacjenta

Wykwalifikowany personel

Skuteczne metody rehabilitacyjne

Masaż gorącymi muszlami

Aromatyczny masaż świecą

Relaksujący, orientalny masaż, który obezwładnia zmysły niepowtarzalnym zapachem, ciepłem i jedwabistym dotykiem. Rytuał ten jest wyjątkowo zmysłową ceremonią wykonywaną ciepłym olejkiem ze świecy, składającym się w 100% z naturalnych wosków oraz aromatycznej mieszanki olejków eterycznych. Jego unikatowa formuła pozostawia skórę cudownie nawilżoną, jedwabiście gładką i miękką. Masaż dodaje energii, poprawia nastrój i wprowadza w stan głębokiego odprężenia. Idealny zabieg dla osób przemęczonych.

Masaż klasyczny

Masaż klasyczny to jednocześnie zabieg relaksujący i leczniczy. Jest pomocniczą metodą fizjoterapii w przypadku wielu chorób. Pobudza krążenie, rozluźnia oraz łagodzi bóle. Masaż stosuje się także przed aktywnością fizyczną w celu rozgrzania mięśni i przygotowania ich do zwiększonego wysiłku. Masaż klasyczny łagodzi bóle pleców, karku, mięśni, napięciowe bóle głowy, niewydolność krążenia, obrzęki i przykurcze. Pozytywnie oddziałuje również na psychikę i stan fizyczny osób przemęczonych.

Masaż antycellulitowy

Masaż bańką chińską jest jedną z najskuteczniejszych metod walki z cellulitem, przynosi szybkie efekty w krótkim czasie. Masaż bańką chińską poprawia krążenie krwi i limfy a co za tym idzie ułatwia wydalanie zbędnych produktów przemiany materii, toksyn i zmniejsza obrzęki. Rozszerzają się naczynia krwionośne dzięki czemu ułatwione jest wchłanianie składników aktywnych zawartych w preparatach antycellulitowych.

Masaż dla kobiet w ciąży

Masaż przynosi dobre samopoczucie, usuwa napięcie oraz dodaje energii. Poprawia krążenie wpływając tym samym na redukcje obrzęków, dodatkowo pozwala uzyskać efekt uspokajający i wzmacniający. Masaż u kobiet w ciąży eliminuje bóle kręgosłupa – jedną z najczęstszych dolegliwości w tej grupie. Regularny masaż pomaga się odprężyć, zmniejsza zmęczenie. Właściwie wykonywany przyczynia się do poprawy trofiki  i elastyczności skóry, co wpływa na zmniejszenie ryzyka wystąpienia rozstępów.

Masaż gorącymi muszlami LAVA

Unikalny masaż samorozgrzewającymi muszlami Lava, zbieranymi ręcznie u wybrzeży tropikalnych Filipin. Muszle emitują ciepło dzięki aplikowanemu do ich wnętrza żelowi oraz aktywatorowi. Żel to mieszanka naturalnych minerałów z chłonącymi pudrami zawierającymi suszone algi morskie, natomiast aktywator to krystalicznie czysta woda, sól oraz olejki esencjonalne. Ciepło stanowi esencję każdego masażu, gdyż posiada właściwości odprężające, rozluźnia mięśnie, zwalcza ogólne napięcie. Dzięki zastosowaniu unikalnych relaksujących olejków masaż muszlami LAVA to cudowne doświadczenie, relaks dla ciała i ukojenie dla zmysłów.